Appetite for consumption

Bestämde mig för att handla cigg lite snabbt men det slutade med en promenad på stan..

Ett paket blå Camel i fickan, musik i lurarna och genast stiger suget efter en kopp kaffe!
Glider ner för långvinkel och börjar spana folk. Kommer ner till Espresso House och beställer en kaffe.

Medans jag avnjuter mitt kaffe så ser jag folk som inte borde få lov att finnas! Tänker direkt på Peter Griffins "What grinds my gears" och känner en form av irritation äta upp mig inifrån.
En medel ålders man står och "puttar" och "spelar golf" med sitt paraply i väntan på sin fru som förmodligen letar skor i en affär. En smällfet brud som inte skäms i sitt tighta linne där dom två extra magarna man inte behöver väller ut över sina inte löst åtsittande jeansshorts. Tre små flickor på max 10-11 år utklädda till luder som rökermunbloss medan deras killar står och jämför sina underkläder eller något?
Där finns så otroligt mycket mer att anmärka på men orkar inte gnälla mer.

"EEEHH? Är du perfekt då?"
Ja, självklart! Jag är perfekt på alla sätt och vis. Jag är UNIK och inte unik som folk som försöker vara unika utan forreal!

Går vidare och träffar en tjejpolare; "Hehe, vad har du råkat ut för? träffar du min pojkvän ser han likadan ut!"
VA? är han skitsnygg och bär samma kläder som mig, i dont think so bitch!

Livet är underbart förutom alla mouth-breathers som inte borde få lov att vistas på samma ställe som mig.


Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0