Avspänd veckodag?

Efter 14 timmars sängliggande och filmtittande bestämde jag för att plasta armen och hoppa in i en "välförtjänt" dusch och ta tag i mitt liv.
Choklad yoghurt, protein shake och persika till frukost och lunch för att slippa bli fet och få hålla min otroligt sexiga form!
Planering av mat och mer film väntar under dagen medans jag får tag på mer film. Finns en chans till att jag traskar bort till konsum och inhandlar nödproviant inför kvällens händelser om jag känner att jag har ork till det.

Min sambo (min bror) är en söt nyfylld 18årig skolpojke och befinner sig dagtid i skolan och under eftermiddagen/kvällen tränar han som den fikus han är. Snygga människor behöver inte träna, am i right?



Martha Stewart gives me the power to have a boring life and not really care!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0