vaken och naken

Ny vaken, ruffsig, bakfull och förvirrad! Vad hände igår egentligen och vem är du?!


Vaknade precis av att Drott ringde och väckte mig och undrade vart fan vi blev av igår. Haha, det är frågan!
Jag har inte den blekaste aning om vad som hände igår.

Reser mig sakta upp och tycker att något verkar annorlunda. Är det en doft eller har någon möblerat om?
Tittar bredvid mig i min 2.40 hästen säng och ser ett obekant ansikte men vacker är hon.
Tar på mig min Armani morgonrock och kliver upp för att blanda mig en martini.

när jag kommer tillbaka frågar hon:

- What do you do for a living Jason?

- I got a question for you too - why are you still here?

Tror att hon blev förnärmad för det tog inte särskillt lång tid innan hon reste sig upp ur sängen, slängde på sig kläderna och bokstavligt talat sprang ut genom dörren!

"-Haha ett gott skratt förlänger livet" sa jag till mig själv och slog mig ner på soffan.

Att en halvtaskig tisdag kan börja så bra är helt fantastiskt och det tackar vi Dompan för!






Jag poserande i min Armani morgonrock!


Puss & kram ses på stan!


Kommentarer
Postat av: lina

HAHAHAHAHAH :)

2010-10-06 @ 16:10:38
URL: http://notanotherteenblog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0