-5kg på en vecka

Efter att ha levt på pizza, brutala kolhydrater och helt utan motion (förutom sex) i 2 månader har jag lyckats gå upp 5kg och eftersom jag har brist på sysselsättning tänkte jag börja att banta.

Mitt "mål" är att gå ner minst 5kg utan att anstränga mig och med så lite droger i systemet som möjligt.
Just nu ligger jag på ca 78kg men väger in mig imorn när jag vaknar.

Det kommer ätas mycket kyckling, tonfisk, ägg, sallad och frukt.
Mer info och planering av mat kommer imorn.


Tips till er som är tjocka:

• Amfetamin är väldigt bra när man vill gå ner i vikt och söker ett snabbt resultat.
• Röker du inte redan borde du börja med tanke på att det stillar hungern. Hungrig = ta en cigg!
• Kaffe sätter fart på systemet
• PUT DOWN THE FORK, NO ONE LIKES FAT PEOPLE!
• ETT äpple om dagen gör dig smal om magen



Kommentarer
Postat av: Emma

Det är rätt uppenbart att du driver i ditt inlägg med droger, ciggaretter och "ett äpple om dagen". Det första som du förlorar är muskler och vätska när man går ner i vikt. Man ska kombinera med bra mat och träning, för att få energi, bygga muskler och kunna tappa vikt. Antingen är du rent av dum eller så försöker du nå en toppblogg med ren idioti.



GLHF!

2010-10-07 @ 14:52:48
URL: http://ehmmz.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kanske inte det smartaste att säga att folk ska börja röka och ta amfetamin? Även om du säger det skämtsamt finns det de som tar det det seriöst!

2010-10-07 @ 18:08:43
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Ja, nu kommer jag gråta mig själv till sömns! Buhuhuhu

Nej men, jag tar inte illa upp eftersom jag inte är tjock ;) men det finns ju faktiskt dem som kanske inte fattar att det är dåligt att hålla på med det du ger tips om så att dem gör så oavsett om dem är tjocka eller smala. Man ska inte uppmuntra någon till att skada sin hälsa så jag tycker bara det är korkat av dig att uppmuntra folk till det.

2010-10-07 @ 22:48:22
URL: http://brokenandfixed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0