Dag 1

God morgon mina tusentals läsare!

Vet om att ni har saknat mina otroligt fantastiska blogginlägg men nu är jag förhoppningsvis tillbaka.
Som jag skrev i föregående inlägg så bestämde jag mig för att gå ner 5kg så viktnedgång kommer att vara ämnet i en vecka.


Jag har börjat dagen med en kopp kaffe och cigaretter och på vågen stod där visst bara 75.9 men nu har jag sagt att jag ska gå ner 5kg så då blir det så ändå. Till lunch blir det antagligen en Herbalife proteinshake blandad med mjölk och sen en kopp kaffe. Kvällsmat kommer bestå av ört & vitlökskryddad kyckling, sallad som tillbehör och ris till min bror.

Planerna inför idag blir att softa, träffa lite polare, försöka få tag i en datorskärm och dra till skateparken och rulla ikväll.


Tips & Trix:

Det viktigaste vid viktnedgång är självdisciplin och vilja, finnns det inte kan du lika gärna skita i det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0